دادكان: به هيچ شخصي اجازه دخالت نمي دهيم

رئيس فدراسيون فوتبال شكست ايران برابر مكزيك را همچون باخت ژاپن مقابل استراليا دانست و گفت: «اين اتفاقات در فوتبال رخ مي دهد اما تصور نمي كنم كه در آن كشور (ژاپن) تا اين اندازه تيم ملي را مورد انتقاد قرار داده و تضعيف كنند.
محمد دادكان پس از چهار سالي كه عهده دار رياست فدراسيون است، سرانجام پذيرفت كه مقصر بوده است، اما در اين راه، كادر مديريتي تيم ملي، مربيان و بازيكنان را هم با خود همراه كرد و گفت «همگي قبول داريم كه مقصر بوديم.»
وي به سؤالي در خصوص انتخاب تركيب تيم ملي و نقش خود اينگونه پاسخ داد: «در هر صورت ما نظرمان را به سرمربي مي دهيم و در نهايت اوست كه تصميم آخر را مي گيرد. كادر فني وظيفه خود را انجام مي دهد و ما هم وظيفه خودمان را.»
دادكان با اشاره به اين كه انتقاد، ديگر دردي را دوا نمي كند از دولت، مردم، مسئولان و روزنامه ها خواست تا فقط تيم ملي را حمايت كنند.
هنگامي كه يكي از خبرنگاران از دادكان پرسيد، به نظر شما آيا حضور مربيان ايراني در راس تيم ملي مي توانست بيشتر به سود اين تيم باشد، او در جواب گفت: «آيا شما مربي ايراني بالاتر از «فركي» سراغ داريد؟ مطمئن هستم كه فركي از هر مربي ايراني تواناتر است»!!
اما دو بخش پاياني مصاحبه رئيس فدراسيون جالب تر از بقيه قسمت ها بود. او در خصوص دخالت سازمان تربيت بدني در مور شرايط تيم ملي گفت: «تاكنون به كسي اجازه دخالت نداده و از اين پس هم نمي دهيم. فدراسيون كار خود را انجام مي دهد و سازمان نيز وظايفش را اجرا مي كند. انتظار داريم كه سازمان تربيت بدني همچنان به حمايت هايش ادامه دهد!»
رئيس فدراسيون فوتبال بار ديگر از سرمربي تيم ملي دفاع كرد و با اعلام اين كه برانكو استعفا نداده است، افزود: «پس از جام جهاني قرارداد اين مربي با تيم ملي به پايان مي رسد. اگر من در فدراسيون فوتبال باشم كه در مورد آينده كاري وي تصميم مي گيرم، اما تصور مي كنم در صورت رفتنم از فدراسيون برانكو نيز به احتمال زياد تيم ملي را ترك كند.»

منبع:كيهان

يزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا